زین الدین زیدان: ترکیب را نمی توانم لو بدهم؛ بنزما به گلزنی ما کمک می کند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زین الدین زیدان: ترکیب را نمی توانم لو بدهم؛ بنزما به گلزنی ما کمک می کند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زین الدین زیدان: ترکیب را نمی توانم لو بدهم؛ بنزما به گلزنی ما کمک می کند

طرفداری- زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی باشگاه رئال مادرید پیش از دیدار یک شانزدهم نهایی‌ چمپیونزلیگ برابر ناپولی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، روبرو خبرنگاران نشست و در مورد موارد زیر صحبت کرد که متن آن را به نقل از AS می‌‌خوانیم:

انتقادات از بنزما:

هر کس آزاد است که نظر خود را بین کند اما مساله مهم این است که او روزانه روی کار خود تمرکز می‌‌کند و به سختی تلاش می‌‌کند. من از او راضی‌ هستم.

گرت بیل چطور است؟

این اولین هفته بازگشت وی به تمرینات است. در شرایط خوبی‌ است و ریکاوری درستی‌ داشته است. باید ببینیم در لیست خواهد یا نه. در مورد بازی آخر هفته هم همینطور. او تقریبا ۳ ماه نبوده است و ما باید خیلی‌ آرام او را وارد تیم کنیم.

گل نخوردن:

در بازی‌های رفت و برگشت گل نخوردن همیشه مهم است. همیشه در بازی خانگی در چنین تورنمنت‌هایی‌ گل نخوردن در خانه از همه مهم تر است.

تمرکز تیم:

می‌ خواهم در مورد بازی متمرکز باشیم. می‌‌دانیم بردن ما ۵۰/۵۰ است. ما بازی اول در خانه خواهیم بود و می‌‌دانیم که می‌‌توانیم آنها را اذیت کنیم آنها هم می‌‌توانند ما را اذیت کنند. آماده ایم و این مهم‌ترین چیز است.

سرمربی ناپولی:

مربی‌ خوبی‌ است. فوتبال خوبی‌ بازی می‌‌کنند و نتایج فوق العاده ای گرفته ‌اند و به این معنی‌ است که ساری کار خود را خوب انجام داده است. 

اولین تیمی که دو سال پیاپی قهرمان اروپا می‌‌شود:

می‌ دانیم چقدر رقابت‌ها دشوار است. بازی به بازی پیش می‌‌رویم. همه می‌‌خواهند قهرمان اروپا شوند و رقابت‌ها طولانی است اما ما در مسیر درستی‌ هستیم. در شرایط خوبی‌ هستیم و این نکته مهمی‌ است.

اولین فینال حذفی در بازی برابر ناپولی:

بازی مهمی‌ است و ما از اهمیت آن اطلاع داریم اما فینال در کاردیف است. ما دو بازی داریم که یکی‌ از آنها فردا است و تلاش می‌‌کنیم که به خوبی‌ بجنگیم. از بازی در این تورنمنت خوشحال و هیجان زده هستم. 

تجربه بازی در سری آ در این بازی چطور به کمک شما می‌‌آید؟

وقتی‌ به ایتالیا رفتم جوان بودم و به من برای فوتبالیست شدن کمک کرد. مهمترین چیز این است که خود را آماده کنید و تا آخرین لحظه تلاش کنید. من حالا در بزرگتری باشگاه دنیا هستم و این داستان ادامه دارد. من هنوز هم شخصا و هم به شکل حرفه‌ای در حال رشد و یادگیری هستم. 

آیا چمپیونزلیگ کبریتی بر آتش انتقادات از کریم بنزما خواهد بود؟

نمی دانم چه بگویم. در شرایط خوبی‌ است و شما خبرنگاران اینجا هستید که در مورد وی داستان بسازید. با این حال او کاملا برای بازی مقابل ناپولی متمرکز است. 

مدعیان چمپیونزلیگ:

رئال مادرید همیشه مدعی خواهد بود اما آرم باشگاه بردن را برای شما تضمین نمی‌‌کند. باید به سختی بجنگید و تورنمنت چمپیونزلیگ طولانی و دشوار است. می‌‌دانیم می‌‌شود همیشه بازی‌ها را برد. ما از اول تا آخر بازی می‌‌جنگیم که از ارزش‌های این باشگاه است. 

خطر ناپولی:

بازیکنان، حرکت و جدیت خوبی‌ دارند. از نظر تکنیکی‌ خوب و از نظر نفوذ سریع هستند. چطور می‌‌توانیم با آنها مقابله کنیم؟ تمرکز. مساله تمرکز است. باید در زمان مناسب ضربه بزنیم. چیزی که برای من مهم است این است که در حمله چطور خواهیم بود. 

آیا هامس رودریگز شانس بازی دارد؟

در لیست خواهد بود. آماده است و خواهیم دید که چه کسانی‌ بازی خواهند کرد. نمی توانم ترکیب را لو بدهم. 

 

آیا به ۴-۳-۳ باز خواهید گشت؟

خواهیم دید. می‌‌دانم که شما ۱۰ دقیقه برای یک سوال صرف می‌‌کنید و من یک جواب کوتاه می‌‌دهم اما این جواب من است. 

رابطه بنزما- کریستیانو:

کریم به گلزنی بقیه‌ کمک می‌‌کند. می‌‌خواهیم کریم گلزنی کند اما مهمترین مساله این است که به بقیه‌ برای بهتر بازی کردن کمک می‌‌کند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | 10:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.